engine is 350 GM ...Dang that engine is soo nice. Love the chrome. What engine is it?
engine is 350 GM ...Dang that engine is soo nice. Love the chrome. What engine is it?
Doom said:We put oil in the water ... and engine start-up experiment
Doom said:error was doing .. I want to say oil and water was placed for first engine to run
yes not togetherBut not together. Right?
Doom said:yes not together
That is a beautiful looking Jeep, truly it is. I do have one concern about your carb and manifold setup. They are a bit mismatched, the Weiand Team G rpm range is about 2500-8000rpm a bit higher if you port match them which I would assume you would do with aftermarket heads. That 750cfm electric choke Edelbrock carb will be too small for those rpm. Even Edelbrock does not recommend it for such high rpm and high power ranges. That manifold really flows well above 5000 rpm, I use it a lot on my stock cars with 355-383cid SBC but we also use more carb as well. Jeeps don't usually see 5000-8000 rpm. I do not mean to criticize, only to share some of my knowledge on that manifold.
Teşekkürler :lol:converted to turkish:
Bu gerçekten o, güzel görünümlü Jeep olduğunu. Ben senin karbonhidrat ve manifoldu kurulumu hakkında bir endişe var. Onlar seni aftermarket başkanları ile yapacağı varsayılabilir hangi portu onları maç eğer Weiand Takım G rpm aralığında yaklaşık 2500-biraz daha yüksek 8000rpm ise, biraz uyumsuz vardır. Bu 750cfm elektrikli şok Edelbrock karbonhidrat da bu devir için küçük olacaktır. Hatta Edelbrock gibi yüksek devir ve yüksek güç aralıkları için önermez. Bu manifoldu gerçekten çok üzerinde 5000 rpm akar, ben 355-383cid SBC ile benim stok araçlarda bir çok kullanırım ama biz de de daha carb kullanın. Cip genellikle 5000-8000 d / d görmüyorum. Ben sadece manifold bilgim bazılarını paylaşmak, eleştirmek anlamına gelmez.
eccentric 2000-6000 rpm ... we are doing the test does not seem a problem now